mandag 8. juni 2009

Sukkersött utfordring # 43

Utfordringen denne gangen var en skisse - alt er mye lettere med en skisse, synes nå jeg:-)
Utrolig, men jeg har allerede lagd ferdig et kort til denne utfordringen. Og siden det ser ut til å bli litt trist vær fremover, hvem vet, kanskje det blir produsert mer denne uka!!


Æsj, fargene kommer litt dårlig frem, men det er en fin lilla farge på den underste matta til bilde...og den passer fint inn med lilla fargen øverst på kortet.
Her har jeg brukt restepapir - tror det er fra Basic Gray - og så har jeg brukt Fiskar punch og litt bling + selvfølgelig noen fantastiske mini roser/knopper + en liten rub on.
Bildet har jeg funnet en eller annen plass på nettet:-)

5 kommentarer:

  1. Fint kort! Varm og flott fargeblanding:=)

    SvarSlett
  2. Så fint kort du har laget!! Klem fra Cathrine:=)

    SvarSlett
  3. Hei, for et fint kort du har laget! Hilsen Linda.

    SvarSlett
  4. Det var nydelig! Herlige farger og et utrolig lekkert bilde:=)

    Klem:))

    SvarSlett

Alle kommentarer mottas med takk og bukk:o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails