tirsdag 20. oktober 2009

Sukkersött # 57

Ukens utfordring er en skisse...
det synes jeg er helt topp:o)
Jeg endte opp med nok et julekort...
-har brukt litt restepapir...
+ at jeg har fått brukt noen nye punchere
poinsettia (julestjerne) - qk
hage gjerde - martha stewart
pine - mcgill
sirkelbord - fiskars
Stempla er fra Norsk stempelbladä 21B
Mini stempel fra hÄnglar & stÄnglar,
som jeg har malt med distress ink
(fargene kommer litt dårlig frem,
siden mesterfotografen glimrer med sitt fraver!!)

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott julekort ! Nå kom jeg i skikkelig julestemning her!

    Ha en fin dag!

    *lene*

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort, både utenpå og inni!
    Likte godt bruken av MS bordpunchen:)
    Klem fra Marianne:)

    SvarSlett
  3. Kjempe flott kort, grønt å rødt er julefarger for meg :9

    SvarSlett
  4. 2 fluer i en smekk - utfordring og et julekort;-) Heldige de som får det:D Fint med hagegjerdet;-)

    SvarSlett

Alle kommentarer mottas med takk og bukk:o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails