søndag 24. januar 2010

Skissedillaskisse #43

Ok....trodde jeg var så smart at jeg gjorde dette rett,
men tydligvis ikke....
...så nå har jeg snakket med Randi -
som har fått det inn med teskje av Brit...
...så nå er det bare å håpe at jeg har skjønt hva Randi snakket om!!!

Ukens flotte skisse er det Hege som har laget
her er mitt bidrag....



Har brukt ark fra The garden party stack & Flair Designs & litt bølgepapp.
Rammene rundt bildene er stanset ut med frimerke stanser.
Bokstaver fra Dymo & 2 typer thickers fra American crafts + Diverse pynt



4 kommentarer:

  1. Så morsom den ble, en flott løsning på skissen. Liker at du tydelig kan se hvilken skisse som er brukt;) hva har du brukt på fuglen og blomsten?

    SvarSlett
  2. Kul denne ble, flott me fuglen i hjørnet å fine bilder:)

    SvarSlett
  3. Kule bilder!
    Jeg er så glad i brunt og blått!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  4. Hej!
    Surfade runt såhär på måndagmorgon och har rymt från mitt jobb en stund. Har nog aldrig varit in till dig förut men har tittat runt ordentligt.
    Du har en härlig känsla för färg.

    Lisbet

    SvarSlett

Alle kommentarer mottas med takk og bukk:o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails