tirsdag 6. august 2013

...project life...

...så har jeg begynt med project life, eller iallefall noe i den dur:)
Jeg har begynt med bildene ifra USA turen min (vår) 2012.
Jeg kjøpte en pakke med lommer (We R Memory Keepers)
og en pakke med lommer fra Becky Higgins.
Så kuttet jeg opp en del ark i 4x6" & 3x4".
Og på Pinterest fant jegmange flotte journal cards
som freebies og skrev disse ut.
Ifra USA dro jeg også med meg en Silhouette maskin:)
Så nå blir det album med project life & LO`er - kjempegøy:-)

 Noen av sidene mine i USA albumet

 Kort jeg har laget og kuttet på Silhouetten min:-)

2 kommentarer:

  1. Så flott kortet fra Silhouetten er :-)

    SvarSlett
  2. Blir kjekt det :) fin måte å få med flere bilder på i albumet :) Syns du skulle ta opp "bestilling" på diecuts jeg hi hi ;)

    SvarSlett

Alle kommentarer mottas med takk og bukk:o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails